tag:blogger.com,1999:blog-1142054208516893972024-03-08T08:03:53.610-08:00გეომეტრიული ფორმები ქართულ ხუროთმოძღვრებაშიინგაhttp://www.blogger.com/profile/13856467417835261062noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-114205420851689397.post-46368458171783536292008-12-13T23:59:00.000-08:002008-12-27T10:23:29.758-08:00,,გეომეტრიული ფორმები ქართულ ხუროთმოძღვრებაში''1.პროექტის სახელი: ,,გეომეტრიული ფორმები ქართულ ხუროთმოძღვრებაში''<br /><br />2.პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: ხუროთმოძღვრულ ძეგლებში ამოიცნობენ გეომეტრიულ ფორმებს, გამოითვლიან პერიმეტრს, ფართობს, მოცულობას<br /><br />3.პროექტის სრული აღწერა:მოიძიებენ ჩვენს გარშემო არსებული ხუროთმოძღვრული ძეგლების ისტორიას, ძეგლებში ამოიცნობენ გეომეტრიულ ფორმებს, გაზომავენ სიგრძე-სიგანეს, საჭირო ფორმულებით გამოთვლიან ფუძის ფართობს, მოცულობას, პერიმეტრს, სიმაღლეს, შეადგენენ ამ მონაცემებით ცხრილებს, დიაგრამება, მასშტაბით შეძლებენ ნახაზების და მაკეტების გაკეთებას, დაამზადებენ პლაკატებს, შეაგროვებენ ფოტო მასალას, მოაწყობენ პრეზენტაციას, მთელ ინფორმაციას ათავსებენ ბლოგში.<br /><br />4.მონაწილეთა ასაკი/კლასები:14-16 წ./ VIII-X კლასები<br /><br />5.ვადები/ხანგრძლივობა: 5 თვე 2009 წლის იანვრიდან<br /><br />6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ბავშვებს გამოუმუშავდებათ მონაცემების კვლევა-ძიების, დამუშავების, კომპიუტერული დამუშავების, სიდიდეების გაზომვის, დისკუსიის გამართვის, ჯგუფური მუშაობის, თეორი-ული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარ-ჩვევები,სწავლობენ ზუსტი მაკეტის შექმნას და ბლოგის დამზადებას.<br /><br />7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები სწავლობენ ხუროთმოძღვრული ძეგლების ისტორიას, გეოგრაფიულ მდებარეობას, გამოუმუშავდებათ ისტ-ის გამოყენების უნარ-ჩვევები, შეიქმნება ამ ძეგლების მაკეტები, ფოტოალბომები, პლაკატები, გამოფენა, ბლოგი.<br /><br />8.სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან ეპოქას, როდესაც ხდებოდა ამ ხუროთმოძღვრული ძეგლების მშენებლობა, გაეცნობიან მშენებლობის სტილს,<br />გაეცნობიან გეომეტრიულ ფიგურებს, მათ თვისებებს და როლს ქართულ ხუროთმოძღვრებაში გააცნობიერებენ, რომ ტექნიკის უქონლობისას აშენებულ ამ საოცრებებს რაოდენ ჭირდებათ გაფრთხილება.<br /><br />9.სამუშაო ენა: ქართული, რუსული<br /><br />10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: პროექტი ინტეგრირებულია, რაც მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს გაიღრმავონ ცოდნა და შეიძინონ მათთვის საჭირო უნარ-ჩვევები:<br />ისტორია: შეიწავლიან ქართული ხუროთმოძღვრული ძეგლების ისტორიას.<br />გეოგრაფია: შეისწავლიან გეოგრაფიული მდებარეობისა და კლიმატის გავლენას ძეგლებზე.<br />ლიტერატურა: წერა, კითხვა, მოსმენა, ჩანახატის შექმნა მსჯელობის უნარი.<br />ხელოვნება: ნახატების შესრულება, ფოტო გადაღებები, გამოფენის მოწყობა.<br />მათემატიკა: გაზომვების წარმოება, პერიმეტრის, ფართობის, მოცულობის დათვლა, მასშტაბირება, თეორემების და ფორმულების ცოდნა-გამოყენება,სივრცული მაკეტის გაკეთება.<br />ინფორმატიკა: ინტერნეტი, პრეზენტაცია, ბლოგი.<br /><br />11.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:<br /><br />12.პროექტის ფალსილიტატორის სახელი: ინგა ვანიშვილი-ხოხაშვილი,ვარიანის საჯარო სკოლის მათემატიკა-ინფორმატიკის მასწავლებელი.<br /><br />13.პროექტის ფალსილიტატორის ელ. ფოსტა: ingavana@gmail.com<br /><br />14.პროექტის ფორუმი: http://foro.iearn.org/webx?224@@fc3f520@.1eac5004/7<br /><br />15.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http://xurotmodgvreba.blogspot.com/ინგაhttp://www.blogger.com/profile/13856467417835261062noreply@blogger.com7